חפש

רשלנות בתחום האסתטיקה

רשלנות בתחום האסתטיקה

במהלך שנות פעילותו, רכש עו"ד ד"ר מור מיומנויות רפואיות רבות, המאפשרות לו לזהות את העילות להגשת תביעת רשלנות רפואית - לרבות בתחום האסתטיקה, הסובל ממקרים רבים של רשלנות רפואית.
עו"ד ד"ר מור משלב בין שני התחומים הייחודיים של עולם הרפואה ועולם המשפט. משכך, הוא מחזיק ביכולת ייחודית להעריך מהם סיכויי התובע במשפט, טרם תחילת התהליך - ובמידת הצורך לייצג את לקוחו על הצד הטוב ביותר.
כחלק מתפישת עולמו, מקפיד עו"ד ד"ר מור לייצג ולשתף את הלקוח לאורך כל שלבי התביעה, החל מזיהוי היווצרות הרשלנות הרפואית והכנת התביעה, דרך הייצוג בבית המשפט וכלה בקבלת הפיצויים ההולמים ללקוח.
עו"ד ד"ר מור מבין את מצוקתם של אלו שהגיעו (בדרך כלל מבחירה) לטיפול אסתטי, אך סיימו את הטיפול כשהם פגועים, ניזוקים וסובלים ממראה אסתטי לא רצוי או אף מפגיעות רפואיות חמורות. לכן, עושה עו"ד ד"ר מור כל מאמץ על מנת שהנפגעים יקבלו פיצויים הולמים לסבלם המיותר ולכאב הפיזי והנפשי הכרוך בכך.
בנוסף, מקפיד עו"ד ד"ר מור להישאר 'עם אצבע על הדופק' מבחינה רפואית ומשפטית ומתעדכן במאמרים מקצועיים וחידושי פסיקה.

בשנים האחרונות, תחום הרפואה האסתטית תפס תאוצה והפך למבוקש ונגיש. בעקבות הביקוש, קמו מכונים רבים המתמחים ברפואה האסתטית על שלל גווניה - ניתוחי אף, השתלות שיער, עיבוי שפתיים, שאיבת שומן, ניתוחי חזה ועוד.
אלא, שלא תמיד ניתוחים אלו מצליחים. לא פעם מוצא עצמו המטופל עם חשש ממשי לשינוי המראה החיצוני ואף עם פגיעה באיכות החיים ובמצבו הרפואי.
כאשר הרופא המנתח אינו מבצע את עבודתו נאמנה, מהווה הדבר רשלנות רפואית, גם אם מדובר בניתוחים קוסמטיים שנעשו מבחירה ושלא נדרשו מבחינה רפואית.

לרשלנות הרפואית בתחום האסתטיקה שני תחומי פגיעה עיקריים:

רשלנות בניתוחי חזה :
רבים ממקרי הרשלנות הרפואית נגרמים בניתוחים להגדלת חזה או הקטנתו.לפני כל הליך רפואי, ובייחוד בתחום הגדלת חזה אצל נשים לפני הריון והנקה, חובה על המטפל לספק את מלוא הפרטים ולקבל את הסכמת המטופלת.
ניתוחים אלו טומנים בחובם סיכונים רבים (שהמטופלת לא תמיד יודעת עליהם), כגון א-סימטריה בין השדיים, אובדן תחושה, זיהומים, דימום והצטברות נוזלים, צניחה של השדיים, דחייה של השתל ועוד.
אמנם לעיתים תהיה זו תופעת לוואי טבעית, אך לא פעם הנזק הוא תוצאה של רשלנות מצד הרופא המנתח.

רשלנות בניתוח לשאיבת שומן :
משקל יתר גורם למחלות קשות ולמוות בטרם עת, ולכן רבים פונים לביצוע ניתוח שאיבת השומן, אשר גם בו כרוכים לא מעט סיכונים וסיבוכים.
על המטופל לדעת, כי לאחר ביצוע הליך שכזה עשויות להופיע מספר בעיות, כגון נפיחות וכאב, הותרת צלקות מכוערות, פיגמנטציה באיזור הניתוח, דימום, דלקות ועוד. כאשר הרופא המטפל לא התריע מפני כל אלו ולא קיבל את הסכמת המטופל, יהווה הדבר רשלנות רפואית.
אז אם קיים חשש כי נגרם לך נזק כתוצאה מרשלנות רפואית, פנה עוד היום למשרדנו - ונבחן את היתכנות תביעתך.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
עו"ד ד"ר זמי מור מילברג
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס