חפש

ניסה לברוח מהארץ כדי לחמוק ממזונות

ניסה לברוח מהארץ כדי לחמוק ממזונות

גבר בן 35 נעצר בשדה התעופה, כשעל פי החשד ניסה לעזוב את הארץ, כדי לחמוק מתשלום דמי מזונות לגרושתו
פורסם:     06.01.11, 07:47
כמה רחוק מוכן להגיע גבר כדי לחמוק מתשלום מזונות לגרושתו? משטרת הגבולות עצרה השבוע גבר, בן 35, במתחם שדה התעופה בן גוריון, לאחר שעל-פי החשד ניסה לעזוב את הארץ כדי לחמוק מתשלום דמי מזונות לגרושתו.
הצו הוצא על-ידי שופט בית המשפט לענייני משפחה בעיר, ניר זיתוני, בעקבות בקשתה של גרושתו של החשוד, תושבת טירת-כרמל, בת 30, שנמצאת בהליכים מתקדמים של תביעת מזונות נגדו בעבור ילדם המשותף.
האישה טענה בבית המשפט, באמצעות עו"ד מאיר אזוט כי "האב מתנער מאחריותו כאבא ואינו משלם מזונות לבנו ואינו בקשר עם בנו מאז היוולדו". עוד
טענה האם כי "קיים חשש ממשי כי לאור התנערותו והתעלמותו מתשלום מזונות לבנו הקטין, יעזוב החייב את הארץ ללא כל כוונה לשוב, וזאת על מנת לחמוק מתשלום מזונות לבנו על-פי חוק".
השופט זיתוני קבע כי קיימות ראיות לכאורה לכך שהחשוד עומד לצאת מן הארץ בנסיבות וכי חומרת הפגיעה באישה עולה על חומרת הפגיעה בהגבלה הזמנית של חופש היציאה של החשוד. לפיכך, הוא נעתר להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ. יש לציין שלדיון שנערך השבוע בבית המשפט, החשוד לא הגיע אף על-פי שקיבל זימון כחוק, לכן בית המשפט הותיר על כנו את צו עיכוב היציאה מהארץ שהוצא כנגדו. במקביל, מתנהל נגד החשוד תיק תביעת מזונות.
מאיר אזוט, משרד עורכי דין
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס