חפש

הסכם פרידה/ התרת נישואים- עו"ד נורית דגן

הסכם פרידה/ התרת נישואים- עו"ד נורית דגן

בני זוג אלה יכולים להירשם במרשם האוכלוסין כבני זוג ואף לרשום את ילדיהם שנולדו במרשם האוכלוסין., כל זאת  על אף שלא ערכו טקס דתי. היה ובני זוג אלה  מחליטים להתיר את נישואיהם זה מזה, קרי להיפרד. הם יפנו לבית המשפט למשפחה למתן פסק דין להתרתם נישואיהם. ומתחייבים לעשות  את כל הפעולות  והסידורים הנדרשים להתרת  הנישואין.

הצדדים מתחייבים  להופיע  במועד שיקבע בבית המשפט  לעשות כל הפעולות והסידורים הנדרשים כאשר לבני הזוג יש ילדים הם מתחייבים לפעול  בכל הקשור לאפוטרופסות הקטינים מתוך עיקרון של טובת הקטינים ותוך כדי שיתוף פעולה ביניהם. הצדדים מתחייבים  שכל החלטה מהותית תתקבל ע"י שניהם , לדאוג במסירות לטיפול בקטינים, לחינוכם ובריאותם  כמו כן מתחייבים  כי יחנכו את הקטינים תוך הקפדה על כיבוד שני ההורים וחלילה  לא יסיתו  את מי מהקטינים נגד ההורה השני. ההורים יאפשרו תקשורת בין הקטין הורה האחר, יקבלו החלטות משמעותיות  בחיי הקטינים תוך הסכמה הדדית ביניהם, ייקחו חלק בכל הפעילויות והאירועים במסגרת הבית ספרית של כל אחד מהילדים כגון: אספות הורים, מסיבות, טקסים, אירועים מיוחדים, טיולים וכדו'. יקבלו החלטות משותפות  לגבי השתתפות כל אחד מהקטינים בחוגים תנועות נוער וכו' כל החלטה תתקבל מתוך עיקרון טובת הקטין, כל הורה יהיה אחראי להשתתפות הקטינים בפעילויות שהסכמו בעת שהותם עמו.
 
ההורים ישתפו פעולה בנוגע לבריאות הקטינים לרבות טיפולים רפואיים תוך התייעצות בניהם ובהסכמה.
ההורים יסכימו בניהם כי כל אחד יהיה רשאי לקחת את הקטינים ו/או אחד מהם לביקור קצר בחו"ל, לשתף פעולה בהוצאת דרכון, כל הורה יהיה רשאי לבקש ערבויות להבטיח את שובם של הקטינים. לשמור על קשר בין הקטינים להורה שנשאר בארץ, למסור להורה השני את פירוט המסלול וכו' .

זמני השהות של הקטינים יעשה בסכמה הדדית תוך התחשבות בעיסוקי ההורים, ותוך התחשבות בפעילות החינוכית והחברתית של הקטינים וכיבוד רצונם בהתאם לגילם ובמידת הבנתם.
הצדדים יגלו גמישות בהסדרי הראיה רק במקרים שצד אחד נוסע לחו"ל במסגרת עבודתו, כל מחלוקת בין הצדדים יפנו לאיש מקצוע או בדרך של הסכמה ודרכי נועם.

  במקרה בו לא יצליחו הצדדים לפתור את המחלוקות ביניהם יפנו לצד שלישי מגשר / מתאם הורי או אדם המוסכם עליהם להסתייע  בו, זאת לפני פניה לערכאה משפטית.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.



 
עורכת דין ומגשרת נורית דגן
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס