חפש

תאונות דרכים-עורך דין רועי לוי

תאונות דרכים-עורך דין רועי לוי

מה מוגדר בחוק "תאונת דרכים"?
בהתאם לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה – 1975 (להלן: "החוק") "תאונת דרכים" הנה תביעה לנזק גוף, שנגרם בתאונת דרכים והמוגשת, ככלל, נגד חברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב בביטוח חובה.

מתי ניתן לתבוע?
בכל מקרה בו סבל נוהג ברכב או נוסע מנזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה.
בעניין זה כדאי להדגיש, כי גם רכבת נחשבת לעניין זה כרכב מנועי ונזק גוף שנגרם מהרכבת, בתוך הרכבת, בעליה או בירידה מהרכבת מזכה בפיצויים בשל נזק גוף. עוד נציין, כי גרימת נזק לרכוש שהנכם עושים בו שימוש כגון משקפי ראייה – מבוטח אף הוא במסגרת ביטוח החובה.

האם הזכות מותנית באחריותו של אחר?
לא ! חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים הנו חוק סוציאלי שנועד לתת פיצוי לכל מי שסבל מנזק גוף עקב תאונת דרכים ואין שום רלוונטיות או משמעות לאופן התרחשותה ומי אחראי, ולדוגמא גם תאונה עצמית מזכה את מי שניזוק בנזקי גוף בפיצויים ממבטחת ביטוח החובה שלהרכב.

הקושי?
במהלך השנים הרבות בהן מטפל עורך הדין רועי לוי בתיקי תאונות דרכים למד, כי תובעים רבים אינם מתייעצים בזמן ולכן "מזיקים" לתביעתם אל מול חברות הביטוח, אשר עושות כל שביכולתן להימנע מתשלום הפיצויים המגיעים לנפגע תוך שהן עושות שימוש באמצעים וחוקרים על מנת להכשיל את הנפגע ולהכין את הגנתם.
היות והתמודדות עם חברות הביטוח והפועלים מטעמן אינה התמודדות פשוטה מומלץ להקדים ולהתייעץ עם עורך דין תאונת דרכים, המתמחה בתחום, אשר ינחה וילווה ממועד מוקדם ככל הניתן לתאונה, דבר אשר ישפר את סיכוי התביעה ויגדיל את סכום הפיצוי ובעיקר ימנע "טעויות נפוצות".

אם אין חברת ביטוח או לא יודעים מי היא?
במידה ואדם נפגע בתאונת דרכים ובאותו מועד לא היה ביטוח חובה לרכב הפוגע או כאשר זהותו של הרכב אינה ידועה, למשל במקרה של תאונת "פגע וברח", יפוצה אותו אדם על ידי  קרן הנקראת "קרנית קרן לפיצויים נפגעי תאונות דרכים". כמובן שחובה להיוועץ עם עורך דין הבקי בתחום מאחר ויש לכך השלכות.

למה משרדנו?
כמי שייצג כ- 15 שנים את שני צידי המתרס [לקוחות פרטיים וחברות ביטוח] פיתח רועי לוי היכרות יוצאת דופן של דרכי ניהול התיק והכרת "נקודות החולשה" של כל צד. 
הידע והניסיון שצבר עורך הדין רועי לוי במרוצת השנים נותן לו יתרון יחסי גבוה על מתחריו לנוכח היכרותו את חשיבתן ופעולתן של חברות הביטוח ובעיקר לא מעט את אנשי הצוות שלהם.
בנוסף. עורך הדין רועי לוי הנו מתמחה בכמה דיסציפלינות חופפות כגון: ביטוח לאומי ודיני הנזיקין שהשילוב שלהן ביחד וכל אחד לחוד מקנה למשרדו את היתרון המשמעותי ואת המקצועיות הגבוהה בתחום.
לכך יש להוסיף, כי בשילוב של אמביציה, יצירתיות משפטית ורצון לעזור וללוות את הלקוח לתוצאה הטובה ביותר, הוביל ומוביל עורך הדין רועי לוי ו את משרדו להיות המשרד המומחה והמוביל בתחום תביעות הביטוח והנזיקין.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
רועי לוי, משרד עורכי דין
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס