חפש

תאונות עבודה-עורך דין רועי לוי

תאונות עבודה-עורך דין רועי לוי

מהי תאונת עבודה ? 

תאונה, מחלה או פגיעה גופנית או שכלית שנגרמה לעובד, בשל רשלנות המעסיק או הפרת חוק מצדו, בזמן העבודה או כתוצאה ממנה מזכה בהגשת תביעה וקבלת פיצויים.

את מי אני יכול לתבוע ?

בתאונת עבודה רשאי העובד להגיש תביעה בגין נזקי הגוף שנגרמו לו הן את המעסיק והן את חברת הביטוח [כמובן שניתן לתבוע בנוסף חברות נוספות שקשורות למשל קבלן ראשי או יזם באתר בניה, חברת פיקוח, חברת כוח אדם ועוד].

מה חשוב וכדאי לדעת ?

כל נפגע חייב לדעת שאסור למעסיק לפטר או להרע את תנאי העבודה של העובד רק מחמת העובדה שהגיש נגדו תביעה בגין תאונת עבודה. עוד חשוב לדעת, כי קיימת מעין חובה למצות את הזכויות במסגרת תביעה לביטוח הלאומי ומי שלא עושה כן, ינכה בית המשפט את הפיצויים שיכול היה העובד לקבל לו היה מגיש תביעה לביטוח הלאומי [נקראה בהגה המקצועית: "ניכויי מל"ל].

מייד לאחר התאונה יש חשיבות להיוועץ עם עו"ד המומחה לתאונות עבודה אילו טפסים למלא, על מה חותמים ומה לא שכן יש בכך השפעה רבה וניכרת על עתיד התביעה.

מדוע כדאי להיוועץ עם עו"ד מומחה?

בטרם הגשת התביעה נגד המעסיק או הביטוח הלאומי חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין מנוסה שכן לעיתים קרובות עצם מילוי הטפסים או היעדר איסוף ראיות יכול לפגוע בצורה קשה מאוד בתיק שלכם. לכך יש להוסיף, כי מרבית חברות הביטוח נעזרות בחוקרים פרטיים שתפקידם לקבל מכל הגורמים המעורבים מידע וראיות וכמה שיותר ולכן יש חשיבות שתודרכו היטב בטרם הנכם מוסרים מידע.

למה משרד רועי לוי

עו"ד רועי לוי מטפל שנים רבות בתביעות של עובדים שנפגעו במהלך עבודתם ומלווה אותם באופן צמוד, שוטף, נחוש ומקצועי. כמי שמנהל תיקים הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור חברות ביטוח מכיר עו"ד לוי את שני צידי המתרס ואת נקודות החוזקה והחולשה של כל צד ובכך השיג יתרון עצום על פני מתחריו.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
רועי לוי, משרד עורכי דין
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס