חפש

סיוע בדיור ליחידים-עו"ד ענבל שיר דריי

סיוע בדיור ליחידים-עו"ד ענבל שיר דריי

משרד הבינוי והשיכון מעניק לקבוצות מסויימות באוכלוסיה סיוע בשכר דירה ואפשרות לקבלת דיור ציבורי בכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בתקנות ובנהלים. בענייננו בקשות לסיוע בדיור להורים יחידים במשמורת מלאה או במשמורת משותפת.
היום הגשתי ערעור על בקשה של אם חד הורית לקבלת סיוע בדיור שנדחתה מהטעם כי היתה בבעלותה דירה בעשר השנים שקדמו להגשת הבקשה (אחד התנאים לקבלת סיוע הוא להיות מחוסר דירה בתקופה של 10 שנים שקדמו להגשת הבקשה). מדובר במקרה מעניין כי בפועל נחתם הסכם מכר על הדירה אך התמורה מעולם לא שולמה במלואה והזכויות לא הועברו בטאבו. למעט רישום הערת אזהרה הלקוחה שלי מעולם לא קיבלה זכות קניינית או חוזית בדירה ואף נתבעה ע״י בעלת הדירה על הפרת הסכם המכר.
יש לדעת כי בחינת הזכאות בועדות האכלוס של משרד הבינוי והשיכון בערכאות הנמוכות נעשות באופן טכני ולכן עשויות להדחות מבלי שנעשתה בחינה מהותית של הבקשה לכן שווה ומומלץ להגיש ערעורים שכן מדובר על סיוע כספי משמעותי בשנה להורה יחיד שעומד בכל תנאי הזכאות.
ניתן לפנות ליעוץ ליווי וייצוג בנושאי:
• בדיקת זכאות לקבלת סיוע בדיור והגשת בקשה לקבלת סיוע בדיור.
• הגשת ערעורים לועדות העליונות של משרד הבינוי והשיכון.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
עינבל שיר-דריי, משרד עו"ד וגישור
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס