חפש

ייפוי כוח מתמשך-עורך דין רן שדה

ייפוי כוח מתמשך-עורך דין רן שדה

אם נתקלתם במאמר זה סימן שאו שזה היה בטעות או שאתם רוצים לברר אינפורמציה בהקשר לעניין זה. ובכן, מה פשר המושג המשפטי הזה ייפוי כח מתמשך? מושג זה מתייחס למסמך שבו אתם מעניקים ייפוי כח לניהול כל עניינכם - בריאותיים, כלכליים, עסקיים, תעסוקתיים למי שאתם בוחרים וזאת במידה ומצבכם הגופני, השכלי המנטאלי או מכל סיבה אחרת, לא מאפשר לכם להמשיך לנהל את חייכם ולקחת החלטות לגביהם באופן קוהרנטי, הגיוני וסביר. 

החשיבות לכך היא עצומה - אתן דוגמה. נניח שאביכם כבר זקן וחולה במחלה שבכל רגע נתון יכולה להביא אותו למצב של צמח או נדרש להנשמה או כל טיפול מחזיק חיים והוא אינו מעוניין בכך. אותה דוגמה יכולה להיות ולוונטית בנוגע לצוואה, לעסק שבבעלותו או לכל דבר אחר שנדרש לקחת לגביו החלטה ואותו אדם, במקרה זה אביכם, כבר אינו יכול לעשות זאת. 

בזמנו, האופן היחיד שהיה ניתן לטפל בעיניניו של אדם כזה הוא לפנות לבית המשפט על מנת שיורה על מינוי אפוטרופוס. החסרונות הבולטים של מצב זה היו עצם הצורך לפניה לבית המשפט, הפיקוח ההדוק של בית המשפט על החלטותיו של אותו אפוטרופוס, הבירוקרטיה הרבה וחוסר ההתחשבות ברצונו של אותו אדם. 

ייפוי כח מתמשך כאמור מונע את כל זה והופך את חייכם וחיי האדם שנדרש לכך לקלים הרבה יותר ופשוטים הרבה יותר ובאותה מידה חסרי דאגות. כי למרות שאנחנו לא מסתובבים ודואגים לנושא זה, כאשר הצרה מגיעה, היא מגיעה בכל עוצמתה. 

הכירו את משרד עו"ד שדה ושות'. משרד מעולה זה, ייטפל עבורכם בכל מה שדרוש בהקשר של ייפוי כח מתמשך. אין לכם מה לבזבז את זמנכם ולחפש במנועי החיפוש "עו"ד ייפוי כוח מתמשך" או עורך דין ייפוי כוח מתמשך". 

אני מדגיש שביצוע וחתימה על ייפוי כח מתמשך הוא משהו שמומלץ לכל אדם באשר הוא לבצע. כי לצערינו לעולם לא נדע מתי אנו נגיע לאותו מצב אותו תיארתי בתחילת המאמר. פנו עוד היום למשרד עו"ד שדה ושות'. לא עוד חיפוש עקר ברשת של מילות חיפוש כמו עו"ד ייפוי כח מתמשך או עורך דין ייפוי כח מתמשך. כי משרד עו"ד שדה ושות הוא הכתובת עבורכם. 
 
המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.

 
שדה ושות'- משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס