חפש
סרטוני וידאו בתחום: גישור
רוצה לדעת מה הן זכויותיך? 
בערוץ הוידאו של פורטל עורכי הדין BEST-LAWYERS.CO.IL תוכלו לקבל את כל המידע בתחום של גישור ולבחור את העורך דין המתאים עבורכם.

לעזרה וייעוץ אישי התקשרו :  1-700-077-106
זמינות: 24 שעות ביממה!
 
מהו גישור זוגי? למי מיועד גישור זוגי? מהן התוצאות האפשריות של גישור זוגי? כמה זמן נמשך הליך גישור זוגי?
כמה עולה גישור זוגי?
נדב נישרי, מגשר מומחה בגירושין וחבר לשכת המגשרים בישראל, מסביר מהו גישור זוגי ואיך אפשר לפעול במסגרתו.
גישור גירושין בהסכמה מאפשר לבני זוג שמעוניינים להתגרש בהסכמה, להגיע להסכם גירושין מוסכם בזמן קצר ובתנאים הנוחים לשניהם. נדב נישרי, מגשר מומחה בגירושין מסביר מהו גישור גירושין בהסכמה, איך מתנהל הליך גירושין בהסכמה, למי מתאים גירושין בהסכמה, כמה זמן נמשך גירושין בהסכמה וכמה עולה גירושין בהסכמה.
נדב נישרי, מגשר מומחה בגירושין וחבר לשכת המגשרים בישראל, מתמחה בעזרה לזוגות המבקשים לסיים את הגירושין בצורה טובה ובמינימום נזקים להם ולילדיהם. שיטת העבודה של המגשר נדב נישרי מבוססת חתירה להסכם פרקטי וברור תוך כדי נתינת מקום והתמודדות עם הרגשות המעורבים.
מיהו מגשר גירושין? מהו תפקידו של מגשר גירושין? איך פועל מגשר גירושין? נדב נישרי, מגשר מומחה בגירושין וחבר לשכת המגשרים בישראל מסביר.
נדב נישרי, מגשר מומחה בגירושין וחבר בלשכת המגשרים בישראל, נותן טיפים חשובים לכל מי שרוצה להתגרש בגישור גירושין. שימוש בטיפים של נדב יאפשר לצדדים להגיע להסכם גירושין בצורה קלה יותר ועם מינימום כאב להורים וילדיהם.