חפש
סרטוני וידאו בתחום: משפט אזרחי
זקוק לעו"ד בתחום האזרחי? 
בערוץ הוידאו של פורטל עורכי הדין BEST-LAWYERS.CO.IL תוכלו לקבל את כל המידע בתחום של משפט אזרחי ולבחור את העורך דין המתאים עבורכם.

לעזרה וייעוץ אישי התקשרו :  1-700-077-106
זמינות: 24 שעות ביממה!
לשון הרע בפייסבוק הינו נושא החוזר לעיתים קרובות וגם ברחבי הרשת החברתית
עו"ד איתן גליק מספק מספר טיפים איך להימנע מלשון הרע בפייסבוק ובכלל ברשת האינטרנט
הרצאה במסגרת סדרת ההרצאות החוק ב 5 דקות על חוק איסור לשון הרע והסכנות בהפצת לשון הרע, עו"ד אפרת אומיאל פדידה.
יזמים ובעלי עסק רבים מתלבטים בין הקמת שותפות לחברה בע"מ. חשוב לדעת כי קיימים מספר הבדלים מהותיים אשר יש לקחת בחשבון בטרם קבלת ההחלטה.
שותפות הינה צורת התאגדות מאוד פשוטה אשר אינה דורשת הליך משפטי סבוך ועל כן מאוד פופולרית. שותפות מוקמת על ידי שני שותפים או יותר לצורך הקמת עסק המפיק רווחים. השותפות מתחילה להתקיים מיום שהתחילה הפעילות בפועל להקמת העסק. אין שותפות להקמת עסק עתידי. 
בעולם העסקים הקטנים והבינוניים לא תמיד מקפידים על ניסוח חוזים ואז בעל העסק מוצא את עצמו לעיתים במצבים בהם אינו מוגן או שהינו נאלץ לתת שירות מעל ומעבר למה שהתכוון מראש ולשאת בהוצאות הגורמות לו להפסדים. 
בעלי עסקים רבים עמם אני עובדת טוענים בפני כי בסוג העסק ובאופן העבודה שלהם לא הגיוני להחתים את הלקוחות שלהם על חוזה. הם חוששים שהחוזה יבהיל את הלקוחות וימנע מהם מלהתקשר עימם. 
גישה זו היא מוטעית. חוזה הוא מסמך קריטי עבור כל עסק ועל בעל עסק לשקול היטב מהם הדגשים המהותיים אשר חשוב לו להכניס לחוזה שלו עם ספקים ולקוחות על מנת שיוכל לזכות בהגנות ובשקט שניסוח חוזה מעניק.
עו"ד טל קדש, מומחה להפחתת שומות ארנונה - מסביר לגולשים בעלי העסקים מה עליהם לבדוק לפני שהם רצים לשלם ארנונה. עו"ד קדש: "אנחנו יכולים לתקוף כל חיוב ארנונה, יש המון הצלחות בתחום הזה". צפו בסרטון.
העירייה החליטה לשנות סיווג, נזכרו בידיעבד שלא שלחו לה שומה ועוד ושלחו לה שומת ארנונה מפתיעה, אל תזדרזו לשלם. צפו בהסבר המקצועי של עו"ד טל קדש, מומחה בדיני ארנונה והפחתת חיובי ארנונה.
עו"ד אדם אשכנזי, מחבר הספר 'דיני אתיקה מקצועית לעורכי דין', התארח באולפן המשפטי וחלק עמנו מניסיונו מספר תובנות לאחת התופעות שמסבכות הרבה עורכי דין עם מוסדות האתיקה בלשכה: עיכוב כספים המגיעים ללקוח.

האם רשות מקומית יכולה להפעיל מצלמות רחוב ללא הרשאה?

נגישות כיתות בבתי ספר הינה חובה המוטלת על הרשות המקומית. הרשות נדרשת לבצע את ההתאמות הנדרשות בזמן סביר ולפני פתיחת שנת הלימודים