חפש
סרטוני וידאו בתחום: משפט מסחרי
זקוק לעו"ד בנושא דיני חברות, מיזוגים ורכישות, שוק ההון ועוד?
בערוץ הוידאו של פורטל עורכי הדין BEST-LAWYERS.CO.IL תוכלו לקבל את כל המידע בתחום של משפט מסחרי ולבחור את העורך דין המתאים עבורכם.

לעזרה וייעוץ אישי התקשרו :  1-700-077-106
זמינות: 24 שעות ביממה!
יזמים ובעלי עסק רבים מתלבטים בין הקמת שותפות לחברה בע"מ. חשוב לדעת כי קיימים מספר הבדלים מהותיים אשר יש לקחת בחשבון בטרם קבלת ההחלטה.
שותפות הינה צורת התאגדות מאוד פשוטה אשר אינה דורשת הליך משפטי סבוך ועל כן מאוד פופולרית. שותפות מוקמת על ידי שני שותפים או יותר לצורך הקמת עסק המפיק רווחים. השותפות מתחילה להתקיים מיום שהתחילה הפעילות בפועל להקמת העסק. אין שותפות להקמת עסק עתידי. 
בעולם העסקים הקטנים והבינוניים לא תמיד מקפידים על ניסוח חוזים ואז בעל העסק מוצא את עצמו לעיתים במצבים בהם אינו מוגן או שהינו נאלץ לתת שירות מעל ומעבר למה שהתכוון מראש ולשאת בהוצאות הגורמות לו להפסדים. 
בעלי עסקים רבים עמם אני עובדת טוענים בפני כי בסוג העסק ובאופן העבודה שלהם לא הגיוני להחתים את הלקוחות שלהם על חוזה. הם חוששים שהחוזה יבהיל את הלקוחות וימנע מהם מלהתקשר עימם. 
גישה זו היא מוטעית. חוזה הוא מסמך קריטי עבור כל עסק ועל בעל עסק לשקול היטב מהם הדגשים המהותיים אשר חשוב לו להכניס לחוזה שלו עם ספקים ולקוחות על מנת שיוכל לזכות בהגנות ובשקט שניסוח חוזה מעניק.
4 סימנים שהעסק במצוקה וזקוק לייעוץ משפטי מסחרי

הפודקאסט של שניר נפתלי - ראיון #19 - עם עוה״ד טליה שחר

ועדת הקשר באר יעקב - עו"ד טליה שחר בשיח משותף עם מר ניסים גוזלן, ראש המועצה המקומית באר יעקב

ועדת חברות ״הרמת מסך״ עו״ד טליה שחר, יו״ר משותפת ועדת חברות במחוז מרכז, משרד עורכי דין שחר כהן ושו