חפש

רשלנות בתחום הגניקולוגיה והמיילדות

רשלנות בתחום הגניקולוגיה והמיילדות

עו"ד ד"ר זמי מור מילברג הינו רופא שיניים במקצועו ועו"ד המתמחה ברשלנות רפואית.
עו"ד ד"ר מור מייצג לקוחות שחוו פגיעה ורשלנות רפואית בעת פניה לסיוע רפואי, כמו גם במקרים של התעלמות הרשויות מפיצויים בגין פגיעה זו.
בשל השכלתו הרפואית, ניסיונו הרב והיכרותו את הגופים בהם מתבצעת הרשלנות (כגון קופות חולים, רופאים פרטיים ובתי חולים), יש ביכולתו לסייע בהצלחה בתביעות רשלנות רפואית במגוון נרחב של נושאים, לרבות גניקולוגיה, רשלנות במהלך ההריון ועוד.
לאשה הנמצאת בהריון, חשוב במיוחד לבצע את כל הבדיקות הנדרשות, על מנת לפסול חשש להולדת ולד עם פגמים או מומים. הסיכונים בתקופת ההיריון עלולים לגרום לנזקים עתידיים, כשעם הולדת ילוד עם מום, לרוב הנזק יהיה ארוך-טווח ובלתי הפיך.
המציאות מלמדת, כי חלק מהמקרים נגרמים עקב רשלנות רפואית שניתן היה למנוע.
עו"ד ד"ר מור בא במטרה לסייע לנשים שנפגעו ברשלנות רפואית לאורך תקופת ההיריון והלידה.
בזכות ניסיונו וידיעותיו הנרחבות, ביכולתו של עו"ד ד"ר מור להעריך את סיכויי התובעת במשפט וללוות בהצלחה את כל שלבי התביעה, החל מהשלב הראשוני בו ניתן לאבחן כי אכן היתה רשלנות רפואית ועד שלב הגשת התביעה וקבלת הפיצויים ההולמים.
עו"ד ד"ר מור מודע למכלול הקשיים, הרגשיים והנפשיים, הנובעים כתוצאה מהאירוע ומהתהליך המשפטי - ומקפיד לייצג את לקוחותיו במסירות וברגישות.

תשעת החודשים בהם נוצרים חיים חדשים מביאים עמם התרגשות וציפיה רבה. יחד עם זאת, זוהי תקופה מלאת סיכונים עבור האם וכמובן עבור הולד. לאורך תקופת ההיריון מבצעת האישה ההרה בדיקות רבות, חלקן פולשניות, על מנת לוודא שהעובר אכן תקין.
ישנן כיום מספר סיבות עיקריות לרשלנות רפואית בתחום הגניקולוגיה והמיילדות:

הולדה בעוולה - זהו תחום הרשלנות הנפוץ ביותר בתחום הגניקולוגיה והמיילדות. במקרה זה, הצוות הרפואי אשר ליווה את האישה לאורך חודשי ההיריון והיה אחראי על ביצוע כל הבדיקות הנדרשות (בהתאם לעברה הרפואי, עברה המשפחתי, גילה ועוד), לא הצליח להתריע מבעוד מועד, טרם הלידה, כי יש סבירות גבוהה להולדת ולד פגוע.
תביעה בגין הולדה בעוולה מוגשת על ידי הורי הילוד עקב נזקים שנגרמו לו בגין אי-איתור בזמן של המומים. עפ"י עילה זו, הבאת ולד לאוויר העולם בידיעה שיחיה חיים פגומים מהווה "נזק" בעת ההולדה.

בעת הלידה עצמה גם תיתכן רשלנות רפואית. הלידה היא תהליך רגיש, ועל המיילדת או הרופא להחליט איזו לידה תתבצע וכיצד. אלא, שכשליש מהתביעות המוגשות לבתי המשפט בישראל בנושא רשלנות רפואית הן בגין נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מרשלנות רפואית בעת הלידה עצמה.

למרבה הצער, במרבית המקרים לא יודעים הנפגעים מה גרם לפגיעה, כמו גם האם היא נגרמה כתוצאה מרשלנות רפואית. מסיבה זו, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד ד"ר מור, אשר ידיעותיו הנרחבות מקיפות הן את עולם המשפט והן את עולם הרפואה.
אל תוותרו על המגיע לכן - בחנו את סיכויי התביעה!

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
עו"ד ד"ר זמי מור מילברג
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס