חפש

רשלנות רפואית בתחום האונקולוגיה - (סרטן)

רשלנות רפואית בתחום האונקולוגיה - (סרטן)

עו"ד ד"ר זמי מור מילברג הינו רופא שיניים במקצועו ועו"ד המתמחה ברשלנות רפואית.
במהלך פעילותו כרופא שיניים ניהל ד"ר מור מספר מרפאות ציבוריות ורכש מיומנויות רבות בזיהוי המאפיינים של מצבים שכיחים בתחום הרשלנות הרפואית, במחלקות הרפואיות השונות.
עו"ד ד"ר מור מתמחה, בין השאר, בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בתחום האונקולוגי.
נפגעי המחלות האונקולוגיות סובלים, נוסף על היותם חולים, מעומס רגשי רב ומחוסר ידיעה כיצד להתמודד עם גילוי המחלה והתהליך הטיפולי.

עו"ד ד"ר מור מסייע ללקוחותיו להתמודד עם הבעיות והנזקים שנוצרו עקב קבלת מידע שגוי או טיפול לקוי - ומכיוון שמדובר במחלה מפתיעה, המתפשטת במהירות וללא הכנה מוקדמת, יש לכך חשיבות יתרה.
השכלתו הרפואית והמשפטית של עו"ד ד"ר מור, כמו גם ניסיונו וקשריו עם מומחים מובילים בתחומי הרפואה השונים, מאפשרים לו להגדיל את סיכויי התביעה ולייצג את לקוחותיו נאמנה.
עו"ד ד"ר מור מייצג את הלקוח החל משלב זיהוי הרשלנות הרפואית והגשת התביעה, דרך הייצוג בבית המשפט וכלה בקבלת הפיצויים ההולמים ללקוח.

החולה במחלת הסרטן ובני משפחתו מוצאים עצמם בהתמודדות יומיומית, נפשית ופיזית, כשכל שביכולתם לעשות הוא להסתמך על קבלת ההחלטות של הצוות הרפואי.
על הרופא המטפל מוטלת החובה להתאים לחולה את הטיפול הטוב ביותר, בהתאם לסוג הסרטן ולמצב התקדמות מחלתו.

מעבר לכך, לצורך מעקב נכון ותקין לאורך כל שלבי הטיפול, מחייב ההליך הרפואי מערך תיעוד תומך שיציג את סטטוס הטיפול - ובמיוחד במחלה זו, אשר לעיתים מתפשטת לחלקים נוספים בגוף.
היעדר תהליכי תיעוד, מעקב ובקרה לאורך כל תקופת הטיפול (לרבות אי-מתן אופציות טיפול נוספות או אי-ידיעה על מהות הטיפולים וסיכויי הצלחתם), ישאיר את המטופל בחוסר ידיעה ויגרום לו תחושת חוסר אונים מיותרת.
ישנן כיום מספר סיבות עיקריות המובילות לרשלנות רפואית בתחום האונקולוגיה:

רשלנות עקב מועד האבחון - ברוב המקרים מדובר באבחון מאוחר של המחלה, לאחר שכבר "השתלטה" על חלקים נרחבים בגוף. במחלת הסרטן, על מגוון סוגיה, שלב האבחון הוא בעל חשיבות עליונה. אבחון מוקדם ומדויק של המחלה יכול להגדיל במידה ניכרת את יעילות הטיפול - ובמקרים רבים להציל ממוות.
כאשר יש חשש לאבחון מאוחר, ייתכן שהיתה רשלנות מצד רופא המשפחה או רופא מומחה אחר (נוירולוג, אורטופד וכו'), משום שאיחרו לאבחן בזמן את הגידול הסרטני - ובכך הפחיתו את סיכויי הריפוי ועצירת התפשטות המחלה.

ביצוע פעולות שגויות - עילה נוספת להגשת תביעה בגין רשלנות רפואית היא ביצוע פעולות שגויות, כגון מתן מינון שאינו מתאים למטופל.
הטיפול הכימותרפי מהווה חלק מהותי במאבק נגד מרבית סוגי מחלת הסרטן. זהו טיפול יעיל, אשר השיג עד היום תוצאות ברורות של ריפוי. עם זאת, טעות במינון עלולה להוות סכנה ממשית עד כדי מוות.

אם חווית רשלנות רפואית לאורך תקופת הטיפול - דאג לקבל את המגיע לך!
הצטייד בתיק רפואי הכולל את הרשומה הרפואית ובוא לבחון את סיכויי התביעה.


המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
עו"ד ד"ר זמי מור מילברג
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס