חפש

המאמר הבא מדבר על עניין התראה שאדם מקבל בעניין הגבלת חשבונו בבנק כאשר חוזרים לו 10 שיקים ללא כיסוי-עו"ד נאוה מזור

המאמר הבא מדבר על עניין התראה שאדם מקבל בעניין הגבלת חשבונו בבנק כאשר חוזרים לו 10 שיקים ללא כיסוי-עו"ד נאוה מזור

המאמר הבא מדבר על עניין התראה שאדם מקבל בעניין הגבלת חשבונו בבנק כאשר חוזרים לו 10 שיקים ללא כיסוי.

כאשר חוזרים 10 שיקים ללקוח בבנק אזי הבנק שולח התראה לפי חוק שיקים ללא כיסוי ושם ישנה התראה כי החשבון של אותו לקוח יוגבל (תוך מועד מסויים שנקוב במכתב) וכך הלקוח לא יכול יותר למסור שיקים ולהשתמש בהם. יש לשים לב שהבנק מאפשר באותו מכתב להגיש ערעור לבימ"ש וזאת תוך מספר ימים מסוים מיום קבלת המכתב.

מדובר במקרה קלאסי אשר גורר אחריו הסתבכות משפטית מול הבנק והליכי הוצל"פ ועוד הפתעות לא נעימות אשר מסבכים את הלקוח ומביאים אותו למצב של חוסר תפקוד כלכלי ומשם הדרך קצרה להידרדרות הכלכלית. חשוב לציין שצריך להיות עם היד על הדופק ולטפל בבעיה, כי היא לא תיפתר מעצמה.

יודגש כי ישנם מספר מקרים אשר ניתן למנוע את ההידרדרות הזאת, וזאת כאשר פונים לבית המשפט ומערערים על החלטת הבנק ומונעים בכך את ההידרדרות ומונעים את ההגבלה, בכך בעצם ניתן להמשיך להתנהל כלכלית בצורה סדירה ונורמלית. בנקודה זו משרדנו יכול לעזור לאותם לקוחות אשר אינם יודעים איך להתנהל מול הבנק במצב לא נעים כגון זה.

על כן באם קיבלת התראה מהבנק כי הוא מתכוון להגביל לך את החשבון לאחר שחזרו לך 10 שיקים, מומלץ לפנות למשרדנו ואנו נסייע בעניין זה בפניה לבית המשפט ונציל את המצב. משרדנו נוהג כלפי לקוחותיו ברמה אנושית גבוהה ומעניק אוזן קשבת וסיוע ככל האפשר.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.

 
משרד עו"ד נאוה מזור
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס