חפש

דיני משפחה, ירושה, ייפוי כוח מתמשך-עו"ד מתן לקר

דיני משפחה, ירושה, ייפוי כוח מתמשך-עו"ד מתן לקר

דיני משפחה וירושה – המלחמה האמיתית בגירושין שלך ובדיני המשפחה שלך רק עם עו"ד לקר

משרד עורך הדין מתן לקר ושות' מומחה בדיני משפחה וירושה ויעניק לכם שירות מהטובים בישראל – ילווה את הלקוח לאורך כל התהליך מרגע ההחלטה של הרצון להתגרש ו\או בכל קטגוריה אחרת בעולם המשפחה – ילווה את הלקוח בשקיפות, נאמנות, ייצג את אינטרס ורצון הלקוח בלבד! משרדינו מאמין כי רק בשקיפות מלאה וחתירה למגע ניתן לצלוח תיקי משפחה – אי לכך יפעל לממש את רצוןן הלקוח בלבד בהתאמה לנסיבות התיק והמקרה:

משרדינו יעניק לכם שירות בגוון תחומים:

  • ייצוג בענייני גירושין, מזונות, משמורת, רכוש, פירוק שיתוף – וכלל התחומים הקשורים לעולם הגירושין בדיני משפחה – ייצוג וליווי אישי תוך שקיפות מלאה לאורך כל הדרך- היום בשנת 2021 עולם הגירושין עובר מהפכה של ממש – וצריך לדעת היטב כיצד לפעול בתחום – אי לכך משרדינו ילווה אתכם לאורך כל התהליך – עם רצון אמיתי לסייע לכם.
  • אפוטרפוס וייפוי כוח מתמשך – ייצוג בתיקים המורכבים ביותר בישראל- משרדינו מתמחה בליווי תיקי אפוטרפוס מורכבים וקשים – כאשר ישנה מחלוקת קשה סביב בן המשפחה או הקרוב – כן משרדינו מתמחה בייפוי כוח מתמשך – ומוסמך מטעם האפוטרופס הכללי ומשרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך.
  • ירושות וצוואות – משרדינו יסייע לציבור לקוחותינו לערוך צוואות, להתנגד לצוואה, כן גם בתחום זה הנכם זקוקים לעו"ד מומחה – שכן עולם הצוואות והירושות הינו מורכב ומסובך – אתם צריכים את משרדינו שילווה אתכם ויעניק לכם שירות משפטי מתקדם – עם חשיבה פורצת דרך.
  • ידועים בציבור, זוגות חד מיניים, נישואים אזרחיים – משרדינו מתמחה בתחומים הללו – ויסייע לידועים בציבור, זוגות חד מיניים, וכן נשואיים אזרחיים – לקבל את כלל הזכויות המגיעות להם ללא כל פשרה!!
המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
מתן לקר ושות', משרד עו"ד
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס