חפש

הסכמי גירושין-עו"ד פזית ונדל

הסכמי גירושין-עו"ד פזית ונדל

ניהול הליך גירושין בביהמ"ש הינו הליך יקר וארוך הגובה מן הצדדים מחיר אישי כבד. התמונה הופכת מורכבת וקשה אף יותר במקרים בהם לבני הזוג ילדים קטנים שבעל כורחם מוצאים עצמם במרכזו של סכסוך, דבר המשפיע על המשך חייהם.

נוסף על כך, החוק להסדרת התדיינויות בסכסוכי משפחה תשכ"ה 2014 מחייב צדדים המעוניינים לסיים את הזוגיות ביניהם, להגיש תחילה בקשה ליישוב סכסוך בטרם יוכלו להגיש תביעה לביהמ"ש.

בשנים האחרונות הסכם הגירושין הפך לכלי המועדף לניהול הליך גירושין יעיל. סיום הזוגיות באמצעות חתימה על הסכם גירושין מטיבה עם הצדדים הן מבחינה כלכלית, הן מבחינה נפשית והן מבחינה משפטית, כאשר הצדדים, בהסכמה הדדית ביניהם, הם אלה שאחראים על גורלם ע"י קבלת ההחלטות הנובעות מן הפרידה בעצמם (בסיועו של עו"ד מנוסה), ומגבשים הבנות בנושאים השונים כגון חלוקת רכוש, מזונות, חלוקת זמני שהות של הילדים ועוד.

הסכם גירושין חוסך לצדדים זמן וממון רב, אך יותר מכך וחשוב מכך – הסכם גירושין מקצר את ההליך ואת ההתדיינות בין הצדדים. הוא משרת את האינטרסים של שני הצדדים המנהלים ביניהם הידברות (גם אם באמצעות עו"ד),  באופן שעשוי לסייע להפחית את סערת הרגשות ולהגביר את האמון. לאלה תרומה משמעותית להצלחתו של המשא ומתן.  מטרתו של הסכם הגירושין הוא להביא את הצדדים בדרך המהירה ביותר, מבלי להידרש להליך משפטי ארוך ויקר, לפתוח דף חדש בחייהם.

יש לאשר את הסכם הגירושין בבית המשפט.


המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.

 

עורכת הדין פזית ונדל
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס