חפש

תביעה בדיני משפחה-עו"ד טליה כהן

תביעה בדיני משפחה-עו"ד טליה כהן

בית המשפט דחה כבר בדיון הראשון תביעה בסך 150 אלף שקל שצעירה הגישה נגד הוריה ואחיה
בית משפט לענייני משפחה דחה תביעה בסך 150 אלף שקלים, אותה הגישה צעירה נגד הוריה ושלושה אחים נוספים, על התעללות שבוצעה בה על ידם. בית המשפט קיבל כבר בדיון הראשון את טענות באת כוחם של הנתבעים, עורכת הדין טליה כהן שטענה בין השאר כי אין כל עילה לתביעה ולכן היא מתייתרת.
מדובר היה בשתי תביעות שהגישה התובעת ואוחדו, בהן טענה הצעירה בשנות ה-20 לחייה, נגד הוריה ושלושת אחיה. תביעה אחת היא כספית, ובה נטען כי הנתבעים צריכים לפצות אותה בגין התנהלותם כלפיה לאורך שנים, תוך הפניה לאירוע אלימות ספציפי משנת 2019 , שבו לטענת התובעת, האם תקפה אותה במקום עבודתה. התביעה השניה, היא תביעה לצו מניעה קבוע שיאסור על הנתבעים להגיע למקום עבודתה 30 ולמקום מגוריה.
באת כוחם של הנתבעים עו"ד טליה כהן, הכחישה את הטענות שהתובעת העלתה כלפיהם, וטענה כי מקור הטענות, בכך שבן זוגה החדש של התובעת מסית אותה נגד המשפחה, סוחט אותה ומדרדר אותה לעשיית עושר שלא במשפט. עם זאת, לא הוכחש האירוע משנת 2019, ונטען כי אירע ריב בין התובעת לבין אימה עקב התלהטות רוחות. עוד ביקשה עו"ד כהן להורות על מחיקת התביעה על הסף, בשל היותה טורדנית וקנטרנית ומהלכים חסרי תום לב של התובעת המנסה לנצל לרעה כל יתרון משפטי הקיים להגן על 'נערות במצוקה' ולעשות בו שימוש ציני לשם פגיעה בלתי מידתית בהוריה ואחיה וקיפוחם בכל דרך אפשרית.
שופטת בית משפט לענייני משפחה, כאמור קיבלה את דברי עו"ד כהן ומחקה כבר בדיון הראשון את התביעה הכספית  ללא צו להוצאות וקבעה כי הנתבעים ימנעו מלהגיע למקום עבודתה או למקום מגוריה של התובעת, וכי ימנעו מכל קשר עימה ישיר או עקיף. לצורך העברת מסרים במצבי חירום או במצבי קיצון אחרים, יבחר מתווך שמקובל על התובעת דוגמת חברה שלה, שבמקרה הצורך ניתן יהיה להעביר מסרים באמצעותה לתובעת, ואך ורק באמצעותה. כמו כן הוריה ידאגו לשכפול האלבום האישי של התובעת ובו תמונות משפחתיות נוספות, ויעבירו אותו לידיה.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
משרד עורכי דין טליה כהן
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס