חפש

הצלחה בתביעה להפחתת מזונות שם ייצגתי את הגבר (האב)-עו"ד טליה כהן

הצלחה בתביעה להפחתת מזונות שם ייצגתי את הגבר (האב)-עו"ד טליה כהן

בית הדין הרבני קבע להפחית בשני שליש תשלום מזונות לבת
הרכב דייני בית הדין הרבני, הפחיתו ל-500 שקלים בלבד, דמי מזונות אותם שילם אב עבור בתו. הדיינים קיבלו את הבקשה, אותה הגישה באת כוחו של האב, עורכת הדין טליה כהן שטענה בין השאר, כי הילדה עובדת ומפרנסת למחייתה.
על פי התביעה, אותה הגישה עו"ד כהן, האב משלם דמי המזונות עבור בתו הבגירה על פי הסכם הגירושין, וזאת לנוכח העובדה, כי היא כיום עובדת למחייתה ומשתכרת בשכר אשר לא נזקקת עוד לדמי המזונות מאביה ואף הצהירה זאת בפניו. המדובר בצעירה שכיום היא בת 19 שנים, עצמאית לכל דבר ועניין ואינה עוד תלותית בהוריה ובמזונות אביה ועובדת במשרה מלאה ומקבלת תלושי שכר בסך ממוצע של שכר חודשים מעל 5000 שקלים מידי חודש באופן סדיר ואף ממשיכה להתגורר בבית אימה כך שאינה נדרשת לשכור לעצמה דירה ולהתחייב בדמי שכירות.
למרות זאת, ציינה עו"ד טליה כהן בבקשה, האב נדרש עוד להמשיך ולשלם דמי מזונות מופרזים עבור בתו בסך של 1,500 שקלים וזאת מבלי להתחשב בעובדה, כי האב נזקק לתרומות בכדי לשרוד את החודש, ואילו לבתו יש את האפשרות לספק את צרכיה בכבוד, במיוחד כעת כאשר התעוררה נסיבה חדשה והיא משכורת חודשית שאותה היא מקבלת. כאשר, האב אשר עובד קשה למחייתו ממצה מלוא פוטנציאל השתכרותו, בסך של כ- 5,700 שקלים לחודש, כאשר את כל שכרו משלם למחייתו שבין היתר כוללת שכר דירה בסך של 3,800 שקלים לחודש, בנוסף להוצאות השוטפות כגון: ארנונה, חשמל, ועד בית, מזון ועוד.
בסיכומו של דבר, כאמור, דייני בית הדין הרבני, קיבלו את בקשת עו"ד טליה כהן והפחיתו בשני שליש את מזונות הבת, כך שמעתה הם יעמדו על 500 שקלים בלבד עד הגיעה לגיל 21.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.

 

משרד עורכי דין טליה כהן
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס