חפש

תביעות כספיות-עורך דין רן שדה

תביעות כספיות-עורך דין רן שדה

מעוניינים להגיש תביעה כספית על סכום המגיע לכם? כדאי שתדעו כי הדרך הטובה ביותר לתביעות כספיות היא באמצעות פנייה לעורך דין המתמחה בתחום הספציפי בו אתם מעוניינים לתבוע. סכום הפיצוי תלוי בסוג התביעה אותה תגישו לבית המשפט וישנן תביעות מסויימות המוגבלות בסכום מסויים. אחת הפעולות הראשונות שעורך הדין יעשה יחד איתכם היא כתיבת כתב התביעה. ניסוח כתב התביעה הוא שלב חשוב לקראת הדיון או הדיונים בבית המשפט, ולכן יש לפנות לעורך דין מנוסה על מנת שכתב התביעה יהיה 
מנוסח כיאות. 

תביעות נגד מנהל מקרקעי ישראל

חלק מן התביעות הנפוצות בבתי המשפט הן תביעות נגד מנהל מקרקעי ישראל. התביעות הללו יכולות להיות כספיות או תביעות על נכס או שטח מסויים. גם במקרים של תביעות נגד הרשות או המנהל למקרקעי ישראל מומלץ להתייעץ עם עורך דין ולשכור את שירותיו לייצוג בבית המשפט. 

הכנת כתבי תביעות רשות מקרקעי ישראל

שלב הכנת כתב התביעה במקרים של תביעות רשות מקרקעי ישראל הוא שלב חשוב מאין כמוהו. ניתן לראות תביעות מגורמים שונים כגון תושבי מושבים ברחבי הארץ ובעלי שטחים חקלאיים אשר נפגעו מהחלטות של הרשות למקרקעי ישראל. הכנת כתב התביעה יתבצע כאמור יחד עם עורך הדין המתמחה בתחום תביעות כספיות מול רשות מקרקעי ישראל (רמ"י). 

קביעת פגישה עם עו"ד תביעות רשות מקרקעי ישראל

החלטתם לפנות לעו"ד תביעות רשות מקרקעי ישראל? עשיתם את הצעד הנכון! משרד עורכי הדין רן שדה ושות' ילווה אתכם במהלך כתיבת נוסח כתב התביעה וייצג אתכם בדיון או בדיונים בבתי המשפט. משרד עורכי הדין רן שדה ושות' פועל מעל לעשור בתחום תביעות נגד רמ"י ועוזר ללקוחות ברחבי הארץ לעמוד על זכויותיהם בבתי המשפט השונים. 

משרד עורכי הדין רן שדה ושות' מציע טיפול מקצועי בתביעות כספיות

טיפול בתביעה כספית או תביעה בנוגע להגדרת בעלות על נכס עושים רק עם עורכי דין מנוסים בתחום. משרד עורכי הדין רן שדה ושות' מעסיק את עורכי הדין המקצועיים ביותר אשר ילוו אתכם בכל תהליך כתיבת כתב התביעה ובכל הדיונים בבתי המשפט. התקשרו כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש המסך, וקבעו פגישה עם הצוות המקצועי של המשרד.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
שדה ושות'- משרד עורכי דין, נוטריון ומגשרים
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס