חפש

כמה מאתנו באמת מודעים ומנצלים את הטבות המס שמגיעות לנו ?

כמה מאתנו באמת מודעים ומנצלים את הטבות המס שמגיעות לנו ?

דו"ח מבקר המדינה, חושף כי הציבור הישראלי, אינו מודע לזכויותיו ולהטבות המס העומדות לו, במסגרת ביצוע עסקת מכר נדל"ן, דבר אשר גורם לגביית יתר של מיסי מקרקעין, המגיעה לסכומים אדירים של כמאות מילוני שקלים בשנה. 

אחד החששות הגדולים ביותר של הישראלי הוא "לצאת פרייאר", חשש זה, כך נראה, מוצא את ביטויו בכל קניה או עסקה גם אם מדובר במכשיר חשמלי פשוט, כמו מיקרוגל.
למעשה "ישראלי טוב" לא יבצע עסקה לפני שבדק את כל צדדיה, הפך את האינטרנט, הריץ שאלות ב-WhatsApp והתייעץ עם גיסו של בן הדוד שבדיוק חזר מהכנס השנתי של מומחי מיקרוגל אינטגרלי בדלאס. 

למרבה הצער, בכל הקשור לנושא מיסוי המקרקעין, שהינו נושא מורכב למדי, ידע זה אינו נפוץ בפורומים וברוב המקרים נשאר נחלתו של פקידי המיסוי ויודעי ח"ן בלבד.

רק חלק מאוד קטן מאתנו מנצל את ההטבות שמוענקות לו על ידי המחוקק. על אף שקיים בידי הציבור מידע שבאמצעותו חובות המס יקטנו באופן משמעותי, אין בו אף שימוש! 

אתם בטח שואלים את עצמכם מה אפשר לעשות? התשובה היא פשוטה, פנו לעורך דין הבקיא במקצוע הנדל"ן ובחוקי המס, אשר יודע את הדרך בנבכי הבירוקרטיה הישראלית ויאפשר לכם למצות את זכויותיכם ואת הטבות המס הבלתי מוכרות, אשר למרבה הצער, היכרות הציבור עמם הינה מוגבלת.

 משרדנו אשר עוסק במקצוע הנדל"ן שנים רבות ישמח לתת לכם, הסבר וייעוץ מקיף!

עוה"ד יהונתן בשארי, בעל תואר בוגר במשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ; חבר בלשכת עורכי הדין. מתמחה בדיני מקרקעין ובתחום התכנון והבניה עם ספציפיקציה במיסוי מקרקעין. 

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
בשארי- שמואלי ושות' משרד עורכי דין
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס