חפש

"פירוק שיתוף בין בני זוג"

"פירוק שיתוף בין בני זוג"

על מנת לחדד את הסוגיה הסבוכה והמורכבת של פירוק שיתוף בין בני זוג ניתן לציין את הצעדים הראשונים לקראת הפרידה, ובעיקר איך מתחילים עם התהליך.
 

"תקשורת" - בני זוג שחיו יחדיו כמשפחה אידיאלית, בנו בית לתפארת, הביאו לעולם ילדים עשו ככל יכולתם למען התא המשפחתי, השקיעו את כל יהבם הן בחינוך הילדים והן בטיפוח הבית והזוגיות. אך משהו בדרך השתבש משהו לא הסתדר, בני הזוג עושים חושבים, מסתכלים קדימה ומנסים לעשות זאת בדרך הטובה ביותר בעיקר שלא לפגוע בילדים. בנקודה זו חשוב לציין שבני הזוג צריכים להיות מודעים לצעד שהם הולכים לעשות, לדבר אחד עם השני ולבדוק אחד עם השני מה יהיה הכי טוב לכל אחד מהם במצב זה של פרידה,ובעיקר מה יהיה הכי טוב לעשות למען הילדים שלא יפגעו. מילת המפתח הינה "תקשורת". כאשר התקשורת טובה בין בני הזוג כך גם התקשורת תהא טובה עם הילדים. כאשר מעלים את הבעיה ומדברים עליה כך גם ניתן להגיע לפתרון טוב יותר לכל הצדדים, כלומר ליחסים שבין הילדים להורים, וליחסים שבין ההורים לבין עצמם ואשר מעוניינים לעשות את הפרידה קלה יותר וטובה יותר.
 

הסכמות - כאשר בני הזוג הגיעו להסכמות ביניהם וליבנו את הבעיות בכל מערכת היחסים שבינם לבין עצמם, ובינם לבין ילדיהם, אזי ניתן לומר שאפשר להתחיל להביא גורם שלישי לתמונה שיתן דעתו ויתן עצתו להמשך תהליך הפרידה והקלה על המצב.
 

כך כאשר הפרידה מתבצעת באופן מושכל ומודע, כאשר בני הזוג שלמים עם החלטתם ומוכנים לקראת התהליך עם עצמם ועם ילדיהם, כך הם יכולים לגשת לשלב הבא.
 

יודגש כי ללא הכלים הנ"ל לא ניתן לבצע את המשך ההליך בצורה נאותה. בהצלחה.
 

משרדנו עוסק בדיני משפחה, ונותן מענה ואוזן קשבת לסוגיות בנושא רגיש זה.


 

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.

מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס