חפש

גירושין, הסכמי גירושין ומה שביניהם

גירושין, הסכמי גירושין ומה שביניהם

 
מה הייתם אומרים על הסכם גירושין שבו צד אחד מוותר על כל רכושו והצד השני מקבל את כל הרכוש, ברור שהייתם אומרים שזה פשוט לא נורמאלי.
 
אבל המציאות העגומה שאני פוגש מדי פעם, היא שיש מצבים בגירושין בהם צד אחד כל כך מיואש מהנשואים שהוא משאיר לצד השני את כל הרכוש וחותם על הסכם גירושין בלתי סביר ובלתי אפשרי.
 
האבסורד הוא שהסכמים כאלה מקבלים תוקף של פסק דין בבית משפט למשפחה, ואז אנו ניצבים במציאות קשה יותר שבה לא רק שצד אחד חותם על הסכם בלתי סביר ובלתי אפשרי, וההסכם הקשה הזה מקבל תוקף של פסק דין בבית המשפט לענייני משפחה.
 
בהליכי גירושין, הליכים שהם טעונים וקשים מבחינה רגשית, יש צורך להיעזר באנשי מקצוע כמו מגשרים מקצועיים ועורכי דין בתחום המעמד האישי בעלי ניסיון.
 
היעזרות באנשי מקצוע היא הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בניהול ועריכת הסכמי גירושין ( בין אם הם מבוצעים לפני ההליך המשפטי במסגרת של גישור) ובין אם הם מבוצעים במהלך הליכים משפטיים בבית המשפט ו/או בבית הדין הרבני.
 
במשרדנו אנו עדים להסכמי גירושין בהם צד אחד מוותר על זכויותיו רק בשביל לצאת מהנישואים האומללים בהם הוא מצויי.
 
ראינו הסכמים שהוסדרו בהם הסדרי ראייה אך ורק עד שהילד הגיע לגיל שלוש.... ולא חשבו מה יקרה אחרי כן.....
ראינו הסכמים שצד אחד רק נותן ונותן... וצד שני רק מקבל ונותן אישורים שקיבל.
 
הסכמים כאלה לא סיימו את ההליכים המשפטיים אלא גרמו לניהול הליכים נוספים ומיותרים בבתי משפט.
 
בהליכי הגירושין גישור הוא הליך מצויין לפתרון סכסוכים אך חשוב להעזר באיש מקצוע שיכול לנהל הליך גישור תוך גילוי יכולת אמפטיה לצדדים מצד אחד, והבנה מקצועית, אוביקטיביות, ידעה משפטי וניסיון ויכולת מוכחת בעריכת הסכמים.
 
עריכת הסכמים היא כאמור אבן יסוד בכל הליכי הגירושין והם מהווים את הדבר החשוב ביותר כדי שאפשר יהיה להתחיל חיים חדשים אחרי הגירושין.... ולחייך כל הדרך אל החיים החדשים....


 
המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
ניר תל-פז, מגשר
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס