חפש

כתבה על שירה פינקלשטיין

כתבה על שירה פינקלשטיין


שירה פינקלשטיין היא עורכת דין המתמחה בדיני נזיקין ורשלנות רפואית. שירה למדה באוניברסיטת בר אילן תואר ראשון ושני במשפטים. בתחילת דרכה ייצגה את חברות הביטוח בגין תאונות דרכים, תאונות עבודה ורשלנות רפואית. לפני שנתיים החלה לייצג את התובעים, שהם בעצם נפגעי התאונות, כך שהיום יש לה נקודת מבט דו-צדדית, אשר מובילה על פי רוב לניהול נכון ולהצלחת התיקים. "זו הייחודיות שלי," אומרת שירה.
 
מה משך אותך דווקא למשפטים?
זה המקצוע שהכי מתאים לי לאופי. מקצוע דינאמי, שבו את מופיעה בבתי משפט, פוגשת אנשים, משוחחת ומזיזה עניינים.
 
ספרי על משהו מעניין שקרה לך
עבר אלי תיק לאחר שטופל על ידי חמישה עורכי דין. בתיק זה הייתה הצעה להסכם פשרה מטעם בית המשפט והמגשר, אך התובע לא הסכים לסיים את התיק. נפגשתי איתו, לאחר שקראתי את הפרוטוקולים של הדיונים (500 עמודים!) ולאט לאט הצלחתי לשכנע אותו לסיים את התיק ולקבל את הפשרה, לאחר שהסברתי לו את הסיכויים והסיכונים העומדים בפניו.
 
איך משפיעה העבודה על הבית והמשפחה?
יש לי ארבעה ילדים, אני משתדלת כשאני חוזרת מהעבודה בשעה ארבע להתנתק ולהיות רק איתם, לשחק, לקחת אותם לגינה ולבריכה. אבל גם הילדים יודעים שמידי פעם כשמגיע טלפון אני עסוקה בענייני עבודה. כשהייתי בחופשת לידה היה להם מאד כיף אמא במשרה מלאה.
 
איזו אמא את?
רגועה מאד. לדעתי ילדים צריכים לקחת חלק מהפעילות בבית ולעזור במה שהם יכולים לפי גילם. אפילו רוני בת החמש עוזרת. חשוב לי שהילדים ישתתפו בפעילות חברתית וילכו לבני עקיבא.
 
חלום לעתיד?
לנהל משרד עורכי דין ולתת ללקוחות שירות משביע רצון.
 
משהו טוב שאת עושה למען הקהילה
אני מדריכת כלות מטעם "צוהר", מתנדבת בארגון "ידיד", חלק מוועד הורים ומנסה לשדך חברים וחברות (ללא הצלחה).
 
טיפ מקצועי
לעבוד קשה!
 
מאת: רחל אליצור, מתוך אתר 'מורשת'.
שירה פינקלשטיין, עו"ד
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס