חפש

בקשה לחייב מוגבל באמצעים לפי ס' 69ג לחוק ההוצאה לפועל

בקשה לחייב מוגבל באמצעים לפי ס' 69ג לחוק ההוצאה לפועל

למה כדאי לחייב פוטנציאלי להגיש בקשה לחייב מוגבל באמצעים, בזמן שמתנהלים נגדו מספר לא קטן של תיקי הוצל"פ, וחרב מונחת על צווארו?

בקשה לחייב מוגבל באמצעים מסייעת לחייב פוטנציאלי עם מספר תיקי הוצל"פ שמתנהלים נגדו להגיע למצב שבו החייב עוזר לעצמו לצאת ממעגל החובות והתיקים המתנהלים נגדו.  הלחץ קצת יורד והוא יכול לאפשר לעצמו להמשיך להתנהל בחיי היום יום שלו באופן הגיוני ומסודר יותר. חייב שמחליט לבצע את המהלך הזה חייב להיות אחראי כלפי עצמו וכלפי הסובבים אותו, כלומר אם הוא מחליט לעשות את הצעד הזה הוא חייב לעמוד בקריטריון החשוב והעיקרי מכל דבר אחר, שהינו תשלום החוב חודש בחודשו כפי שיפסוק לו רשם ההוצל"פ.

מילת המפתח במצב זה הינה "אחריות" ו"התשלום החודשי", ברגע שהחייב יוכיח כי שילם במשך חמש שנים באופן מסודר ויציב את צו התשלומים שנפסק לו במסגרת הבקשה לחייב מוגבל באמצעים, אזי יראה אותו החייב את האור בקצה המנהרה, ויצליח לקבל את מבוקשו ואת השקט שלו מבחינה כלכלית, וכך יתאפשר לו לפתוח דף חדש בחיים.

 
המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
 
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס